A Brand Council nevű független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 90 országban működik. Azok előtt a márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, és biztosítják e kivételes eredmények fenntartását. Magyarországon a nemzetközi Superbrands program 2004-ben indult, idén már 10. éve választják meg a legkiválóbb fogyasztói márkákat. Ma a Superbrands már a nagyközönség számára is ismert védjegy, nem csupán a marketing- és kommunikációs szakma igazodási pontja.
A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ kilencven országában azonos előírásokat követve dönt a jelöltekről, a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. A program során az idei évben is nagyon fontos szerepet kapott a fogyasztók véleménye, így a bizottsági pontozást ezúttal is kiegészítette a körükben végzett felmérés eredménye is.
„Ez a díj azért is különösen értékes számunkra, mert a szakma mellett a nagyközönség véleményét is tükrözi, így fontos visszajelzésnek tekinthetjük a munkánkról. Azt közvetíti felénk, hogy jó úton járunk” – mondta Balogh István, a KRIO Intézet vezérigazgatója. „Mivel a KRIO Intézet tevékenysége különösen ügyfélközpontú, és munkánk legfontosabb eleme a következő generációk, családok egészségének biztosítása, ezért különösen fontos egy ilyen elismerés a számunkra” – tette hozzá.
A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.
Forrás: KRIO Intézet